Garantie & Klachten

Garantie

Bij de Copie-Sjop hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en doen we ons uiterste best om ze in perfecte staat bij u af te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat er iets anders misgaat, waardoor u recht heeft op garantie. Volgens de Europese wetgeving zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek dat binnen twee jaar na levering van de goederen aan het licht komt. Daarnaast kunt u ook aanvullende rechten hebben op basis van de Nederlandse wetgeving.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou moeten ontdekken, dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een termijn van twee maanden wordt in ieder geval als redelijk beschouwd. Afhankelijk van de omstandigheden kan een langere termijn ook acceptabel zijn. Als u tijdig contact met ons opneemt, zorgen wij voor een kosteloze reparatie of vervanging van het product.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@copie-sjop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou moeten ontdekken, dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een termijn van twee maanden wordt in ieder geval als redelijk beschouwd. Afhankelijk van de omstandigheden kan een langere termijn ook acceptabel zijn. Als u tijdig contact met ons opneemt, zorgen wij voor een kosteloze reparatie of vervanging van het product.